Kahdesta kansalaisesta ehkä, joskus, kolme

Meillähän piti olla kolme koiraa, silloin, kun Jasna tuli, mutta Taru kuoli äkkiä ja hautasin sen kuukautta ennen kuin Jasna tuli. Saa nähdä miten tällä kertaa asiat menevät ja miten kauan saan pitää Biancan. Olen nyt viime aikoina Jasnan hienon edistymisen johdosta alkanut haaveilla, että voisin ehkä joskus hankkia sen neljännen walesin ja kenties, ehkä, alkaa myös kasvattaa. Siihen liittyen olen miettinyt millä nimellä ehkä haluaisin sitä alkaa tehdä. Nimelle on muutamia ehtoja, jotka toivon, että se täyttäisi. Haluaisin jonkun nimen, joka kuvaa waleseja, on tarpeeksi lyhyt, englanninkielinen ja moderni. Haluaisin myös, että nimissä on jotain jatkumoa. Olen suunnitellut Tarun kunniaksi yhden nimen, jokaisessa pentueessa olisi yksi pentu, jolla on jokin lastensatuihin liittyvä nimi. 

Sen lisäksi olisi kiva, jos voisi olla yksi kappale, elokuva, jalokivi tai esimerkiksi aikaan liittyvä nimi. Niitä on niin kiva suunnitella, tutkia, haaveilla ja nähdä mielessäni tulevaisuus, jossa voin nimetä koiran oman kennelnimen alle. Olen myös ajatellut, että olisi parasta käydä kasvattajakurssi uudestaan, edellisen voimassaolo, kun on rauennut muutama vuosi sitten. Haluaisin myös varmistaa, että saan otettua kennel nimekseni sen tietyn nimen, mihin olen jotenkin iskostunut. Pitäisi enää vaan löytää se suku ja tausta, josta haluaisin koiran ottaa omien linjojeni taakse. 

Kommentit