Dirlian pennut, Cormallen koira ja Doniol pennut

Olin erinäisistä syistä johtuen kiireinen ennen ja jälkeen joulun niin sitten (rahanahneuksissani) menin ottamaan vielä koko joulun ja uuden vuodenkin töitä. Ensimmäinen ja ainoa vapaa oli 28. maanantai joten sitten yritin sille päivälle sopia erinäisen määrän koiramaista aktiviteettia. Ja kaiken sain kuin sainkin sekä aikataulullisesti, että sijainnillisesti sopimaan paremmin kuin hyvin! Aivan loistavaa, että se meni niin hyvin. Ensimmäisenä oli matka Porvooseen katsomaan Dirlian vauvoja. Kello puoli kahden aikaan olin siellä ja valoisaa siis vielä oli niin kuvista tuli tosi kivoja. Naamakuvat ei vauvoja niin huvittanut, niin mielenkiitoa heräteltiin vinku kirahvilla, kuten kuvasta näkyy, hah. Toiset oli niiiiiiin söpöjä! Kattokaa nyt tota naamaa! Halusin myös tietysti kolmen sukupolven kuvan, kun tajusin, että narttulinjaa on kolme polvea paikalla ja miten onnistunut kuva, vaikka itseäni kehunkin...,







Porvoon jälkeen alkoi matakani Rajamäelle. Enkä tiedä mitä tapahtui. Navigaattori meni sekaisin. Minä olen ja olin silloinkin, sekaisin ja me yhdessä päädyimme hämmennyksiin. Aivan erikoinen reittivalinta ja nolo myöhästyminen ja ihan kummallinen loppu ratkaisu reittivalinnassa. MUTTA. Paikalla sitten lopulta ja pääsin tapaamaan Jonnan ulkomaantuonnin Marthan. Sitä sitten jouduttiin kuvaamaan jo auton ajovaloissa, kun oli pikkasen jo pilkkopimeää. Kiitos Jonna ja Cami, sekä karvakorvat, että jaksoitte niin kauan vartoa meikäläistä!



Rajamäeltä suuntani kävi sitten Läyliäisiin, missä sielläkin (onneton Lumia! Tämä oli onneksi sen viimeinen matka ja Samsung astuu remmiin viimeinen tätä kuuta!!) kävin jonkun kärrypolun pilkkopimeässä kartoittamassa. Luulin, että auto ja minä kuollaan sinne. Se oli kamalaa. No, löydettiin sitten perille ja jopa kaksi minuuttia etuajassa. Mirkakin sattui sopivasti ajamaan meidän perässä kotiin. Pennut seisotettiin sohvalla ja saatiin niin nätti ja jouluinen tausta, ettei paremmasta väliä. Pennut seisoi tosi kauniisti ja paikallaan ja ihan siis vartissa saatiin kaikki kakarat muistikortille istumakuvia möyten, aivan huippua! Sitten parannettiin maailmaa koira-asioiden parissa, ennen kuin minun piti lähteä ajamaan taas kotiin. Ilman navigaattoria. Thank u very much.







Kotona olin vasta hieman yli yhdeksän, pitkä päivä siis takana, mutta toisaalta kiva, että sain kaikki tapaamiset yhteen päivään ja aikataulut menivät näinkin hyvin yksiin! Kiitos, että sain tulla kaikkia tapaamaan!

Kommentit