Näyttely vuosi 2014 - avaus Turussa

Tuntuu, että Turun näyttelyyn en osaa mennä ajoissa tai edes oikeaan aikaan, olenkohan koskaan ehtinyt sinne ennen kuin kehä on jo alkanut?! täytyy varmaan tarkistaa edellisistä Turun näyttelyä koskevista blogipostauksista..., Olin siis taas myöhässä. Tällä kertaa se ei tosin ollut oma vikani.
 
Sisäänpääsylippuja myi neljä kassaa. Menin jonoon, luonnollisesti, jonotin, pääsin kassalle. Luottokorttini kanssa. "Ei tähän oteta luottokorttimaksuja, siirtykää seuraavalle kassalle." No niin. Minä siirryin. Kello käy. Jonotan. Pääsen kassalle. Ei. "Tässä ei valitettavasti voi maksaa luottokortilla." J**alauta. Kolmas jono, jossa huomaan, että kassassa (reunimmaisen myyjän edessä) on pieni lappu (käsinkirjoitettuna) vain korttimaksuja. Jaaha..., neljäs jono. Kello tikittää. Pääsen melkein kassalle, edessä oleva asiakas saa aikaan koko laitteen jumittumisen. "Tuolta voi nostaa käteistä." Ei kyllä saa varmasti hyvää asiakaspalautetta tuo systeemi!! No niin. Automaatille jonottamaan. Kassalle jonottamaan. Kehää etsimään. 20 minuuttia myöhässä! Argh!
 
Muutama koira jäi nyt sitten kuvaamatta, mutta onneksi olin nähnyt ne aiemmin niin ei jäänyt harmittamaan suuremmasti. Yksi oli ennen näkemätön, mutta kävin ahdistelemassa ennestään tuttua omistajaa ja hän seisotti minulle sitten koiran ystävällisesti, joten vain kaksi jäi uupumaan. Olin kotona jo ennen kahta, kehä alkoi kymmeneltä, joten nopea reissu :) Jos nyt vuoden miettisi, niin ehkä ensi vuoden tamminäyttelyyn ehtii ajoissa!
 
ROP Benton Ugly Duckling ja VSP Benton Delaware Winter

Kommentit