Matkaan lähden...,

ROP Benton Walk Of Fame ja VSP Llawen Tuff Enuff

..., matkaan lähden..., kello 04.52, laitoin navigaattorin päälle autossa. Lähdin ajelemaan, yksin, kohti Kajaania. Matka on kyllä aika pitkä..., mutta onneksi oli mieluista seuraa ;) Olin perillä 10.52 ;) mikä sinänsä oli aikamoinen sattuma. Pysähdyin vain kerran matkalla, tankkaamaan 70:€:lla....,

Kajaanin pallohalli oli muistikuvieni mukaan tosi kylmä, kun siellä olin viimeksi 2008. Tänä vuonna se ei ollut läheskään niin kylmä, olin tosi lämpimämmin pukeutunutkin. Kuvasin walesit, vastustan salamalla kuvaamista, mutta nyt ei auttannut mikään, vaan oli kuvattava salamalla. Kuvakulmat olivat enemmän kuin hankalia ja olen aika tyytymätön kuvauksiini, mutta minkäs teet..., Täältä ne nyt kumminkin löytyvät.

Lähdin heti kehän jälkeen ajamaan, koska se matka nyt vaan on niin kohtuttoman pitkä. 13.37 käynnistin jälleen navigaattorin ja pysähdyin taas vain kerran tankatakseni 75€:lla..., sisäänpääsy näyttelyyn oli muuten 6€, joten melko kallis päivä tuli..., Olin kotimaisemissa hieman ennen kahdeksaa ja kävin hakemassa tytöt hoidosta kaveriltani. Ehkä mietin ensi kerralla pariin kertaan, kannattaako lähteä noin kauas yksin :) Ehkä...,

Kommentit