HeW-11

No niin! Tänään koitti taas se Suomen näyttelykauden huipentuma eli messukeskuksen näyttelyviikonloppu. Olen perinteisesti itse ollut nyt muutamia vuosia messarissa töissä talkoilemassa ja jv-hommissa. Vanhempani lupasivat ottaa koirat luokseen, ettei tule niin pitkíä yksinoloja eli Nasun matka vain jatkuu - se on niin kiireinen henkilö, että pitää kohta alkaa pitää sille kuria, ettei se saa niin paljon olla poissa kotoa! Messaritalkoiden ja työnteon hyötyinä mm. ilmainen sisäänpääsy sekä ruoka ja saahan niihin koiraihmisiinkin tutustua aivan uudella tavalla :) Tämä vuosi oli kuitenkin viimeinen mihin sprinkut osallistuvat joten no more! mutta oma kasvava näyttelykoira takaa kuitenkin sen ilmaisen sisäänpääsyn jatkossa ;)

Olin siis lauantaina paikalla hallissa jo 6.30 ja menin työntekijöiden ovesta sisään, koska halli aukeaa vasta 7:ltä. Walesit alkoivat klo 10 ja siihen väliin oli minun hallivuoroihini sovittu tauko, koska pointtini näyttelyissä oloon on, että kuvaan kaikki walesit kehässä :) Täältä kuvat.

ROP Benton Yale Graduate ja VSP Benchmark Peilot

Kolmen tunnin kehän katselun jälkeen mulla jatkui vielä hommat ja sitten valokuvailin siinä ja kaikkea hommaa tuli..., niin ja kävin syömässä :) Hommieni jälkeen lähdettiin kiertelemään kojuja ja käyttämään rahaa koiramaiseen roinaan, en ihan hirveästi tuhlannut ja ostin vain tarpeellisia asioita ;) Oltiin saatu auto aika lähelle, parkkihalliin uuden 7 hallin oven viereen käytännössä ja minä ajoin meidät sitten sellossa tapahtuneen shoppailun sekä ruokatilausten kautta kotiin. Kiitos kaikille super päivästä! :)

Kommentit