Liettua Christmas Cup Winner - Show

ROP Cui He Fo Domino

Täältä kehäkuvat. Taru näyttäytyi tänään kehässä uudelleen kanssani ja esiintyi häntä heiluen ja iloisena. Saatiin taas veteraani SERT ja ERI-luokassa. Taru oli sitten PN2?, ehkä..., voi olla. Kaksi narttua oli, joten PN1 tai 2 se oli. :) Niitä kun ei valita. Isoihin kehiin emme jääneet. Hotelli oli luovutettu jo päivällä joten kotiinmeno odotti näyttelyn jälkeen. Eksyminen kuului jo osana matkaamme, joten teimme sen pariin kertaan ja minä pääsin istumaan kuskinpenkkiin, viahteeksi :) Kiva auto muuten ajaa. Minä sain kyydin lentokentälle, kun muut jatkoivat autolla ajamista kohti Viroa. Taru matkassaan, minä hain sen sitten maanantai iltana Mirkalta :)
Kotiin mennessämme näin walesin ylittävän katua omistajansa kanssa. Minulla oli kamera laukussa ja loppu onkin ilmiselvää. U-käännös ja minä hyppäsin ulos autosta ja pääsin kuvaamaan Benton My Dad Is Duck-nimistä walesia. Se asuu aika lähellä meitä, enkä ole koskaan ennen sitä nähnyt. aika jännää.

Kommentit