Mikkelin näyttely

Aamulla ajoin noin puoli yhdeksäksi Tuusulaan. Lähdimme hieman ennen yhdeksää kolmen naisen + 1 wss voimin kohti Mikkeliä. Minä pääsin kuskin paikalle, olimme hieman ennen 11:sta perillä Mikkelissä. Auto jouduttiin parkkeeraamaan melko kauas. Leiriydyimme kehän laidalle ja minä olin kerrankin muistanut ottaa tuolinkin mukaan :)

Uudella kameralla kuvaaminen vähän jännitti, täytyy myöntää, mutta hyvin riitti patteri, linssi oli väärä (paljon vaihtoehtoja, kun on vasta yksi) ja muistikortti liian pieni. Hieman säädettävää siis vielä, mutta ihana jatkuvan kuvauksen asetus! Seisemäs taivas saavutettu sillä saralla ja nopea kuvan otto, ei 10s odottelua, ihan eri valovoima. Olisi pitänyt sijoittaa järkkäriin aiemminkin. Anyway...
ROP Benchmark Rheswyn Paham ja VSP Red Fellow's Asterix

Kaiki walesit kuvattuna Täältä. Kuvien otto oli hankalaa tällä kertaa, koska tuomari tahtoi arvostella walesit PÖYDÄLLÄ. Aivan. Koirat pöydälle ja tuomari käpälöi sitten koiria siinä ja koira esittäjän ja tuomarin välissä. Argh. Jotain otoksia nyt kuitenkin ja juoksukuvien taso paranee uuden putken myötä.

Lähdimme heti kehän jälkeen kohti kotia, minä jälleen ratissa. Kävimme Jyväskyläntien varressa tiputtamassa Helin kyydistä. Syömässä, Mäntyharjulla? ja tiputtamassa Viivin kyydistä Orimattilassa. Olimme hetken siinä Viivin kotona ja näin ekaa kertaa Viivin "kämppiksen" Max doggin. Järkyttävää. Elukan pää oli isompi kuin omani ja ne tassut!, wow..., Tuusulassa vaihdoin omaan autoon ja olin kotona 7? aikaan. Kiitos mukavasta näyttelyreissusta!

Kommentit

Luckystone's wss sanoi…
Wow, miten hyvä laatuisia kuvia!

Joopa joo, minäkin olen jo monesti miettinyt, että järkkärillä vois saada parempia kuvia kyllä, mutta nyt näkee kyllä sen huomattavan eron laadussa ;-)
Kiva, kun jaksat näitä welshien kuvatuksia esille laitella, on aina mukava katsella niitä!

Terkkuja pikku-B:lle ja Tarulle :)