Agility

Tänään olimme Biancan kanssa agilityssä, kiva, kun oli vähän lauha keli, niin hallissa ei ollut kovin kylmä. Ohjaajaamme ei taaskaan näkynyt, olisikohan neljäs kerta peräjälkeen..., että silleen. Bianca meni kuitenkin tosi mallikkaasti ja nauttien esteet ja täytyy vaan todeta, että sen kanssa on kyllä ilo touhuta :) Toinen on aina 100 lasissa mukana, ikinä ei tarvitse kannustaa mukaan, kuten erästä toista pisamakasvoa taloudessani..., ;)

Bianca on aika kiinni minun huonossa ohjauksessani, mutta oletettavasti, kun minä saan itseni kokoon parantuu Biancan suoritus vielä lisää. Sitten pitää mainita siitä Biancan ja minun inhokki esteestä, kepeistä :P Bianca on pro. Yksinkertaisesti. Kepit saattavat nousta muiden esteiden tasolle pohjamudista. Sain viimeksi agilityssä ollessani Biancan isän omistajalta mainion neuvon keppien opetteluun ja sitä kokeiltiin viimeksi ja nyt yllättäen; Pro-Bianca :))

Pitkästä aikaa käskytin myös pöydälle eläintä ja muisti toimii mainiosta ja pussia muisteltiin myös, ei ongelmaa. Eli onnistuneet treenit kaiken kaikkiaan, ainakin Biancan osalta, ei puhuta siitä, mitä minä hyörin siinä mukana..., väärään suuntaan, väärälle esteelle, väärällä kädellä. Onneksi koira osaa paikkailla jo jonkin verran, ollaan aika toimiva pari. Koira kuuntelee ohjeet ja minä juoksen mukana :D

Kommentit