Messukeskuksen näyttely V-08

Heräsin aamulla puhelimeeni, soittaessani takaisin soittajalle sain kuulla, että minua on odoteltu messarissa?! Eli siis minulla oli alkanut "työpäivä" messarin ovilla 6.45. Ei siinä muuten mitään, mutta kukaan ei ollut minulle siitä kertonut. No niin, olin sitten paikalla 8.45 ja menin tehtäviini 5 halliin. Olin vastuussa häkeistä, eli käytännössä olin kaksi tuntia "bitch", et voi jättää sitä häkkiä siihen, siirrä tuota boksia, ette voi jättää näitä tavaroita tähän jne. jne. Mukavaa..

Walesit alkoivat klo.11, joten menin sitten kuvaamaan ne alakertaan. Kuvat tulevat löytymään Täältä. Kehän jälkeen kävimme syömässä, sitten tuhlailin liikaa rahaa koirien herkkuihin ja ostin Tarulle Cartivet jauhetta 55€, sellaisen ison purkin. Apteekissa myytävät tabletit maksoivat näyttelyssä 29€, kun olen niihin käyttänyt sen 49.90 joka kerta, nice. Jonna heitti minut sitten juna-asemalle ja matkasin sitten kotiin.

ROP Benton One More Duck ja VSP Benton Pep Talk

Kommentit