Karkunnäyttely

Eli siis la yo-juhlien jälkeen itsepäisesti olin vaatinut, että saan kyydin isältäni aamulla kehä3:n varteen Sannan ja Waden kyytiin, josta matka sitten Karkkuun sprinkkujen erkkariin, miten sellaisen näyttelyn voisi jättää kokonaan välistä?

Samana päivänä oli myös tarkoitus pitää toiset juhlat ja ne oli äitini alun perin ajoittanut klo13:sta. Minä sitten vaadin, että ne siiretään kolmeksi, kun laskin, että ehdin urokset katsoa yhteen mennessä ja saisin serkultani sitten Nokialta kyydin takaisin espooseen kolmeksi. Suuret suunnitelmat...

No, urokset olivat sitten puoli tuntia myöhässä ja ne ehdimme katsoa juuri ja juuri, Sanna ja Wadekin sitten lähtivät jo yhdeltä minun kanssani, eikä serkkuni tarvinnutakaan vaivautua minua kuskaamaan :) Tuntui kyllä, että oli katsonut koko näyttelyn 40, urosta seurattuaan... Tosi kiva oli nähdä veteraaniluokan urokset, nuo "entiset" näyttelytähdet kehässä :))

Kello puoli neljä olin sitten kotona takaisin juhlissani ;) Kiitos Sannalle (ja Wadelle) näyttelyyn lähtö mahdollisuudesta :) Täältä tulevat löytymään urokset ja pennut Karkusta, kun kerkeän lataamaan ne... Kuvassa: ROP-pentu Walk Of Fame "Mimmi".

Kommentit