Taipparit läpi!

Taru HYVÄKSYTTY taipumuskoe Oittaalla tänään!!!!! Oli kyllä yllätys, kun meni mielestäni aika metsään ne osiot... muutenkin kuin kirjaimellisesti. Ampuminen ja irtoaminen: no, irtosi hyvin ja lähti ihan pitkälle hakemaankin. Sitten ampuminen... Taru haki jo siellä kaukana, kun laukaus kuului. Koira jähmettyi paikoilleen katsoi silmät suurina ympärilleen ja pinkaisi istumaan jaloilleni... Sitten se siitä vilkuili pelokkaasti ampujaa ja tuomaria ja haki ihan selvästi minusta apua. En sanonut mitään, nostin vähän peffaa jalallani ja työnsin pois. Taru toipui siitä ja lähti taas hakemaan..ajattelin, että se siitä...Kuvassa: Taru menossa metsään ampuminen ja jäljestys vielä edessä päin..

Jäljestys meni sitten tosi hyvin, siihen asti, kun tultiin jäljen melkein päähän. Minä näin kanin ja olin varma, että no niin, tämä osuus täydellisesti. Mutta ei... Kanin tuojan jäljet tulivat siihen ja Taru seurasi niitä sitten tielle asti. Palautettiin jäljelle ja meni kuin kirje kyyhyky suoraan kanille ja antoi minulle... olin jo aivan vakuuttunut, että ei nyt kyllä ikinä tulla läpi pääsemään...


Uiminen meni nappiin ja siitä olen tyytyväinen, kun tiesin sen aivan varmaksi. Sitten odoteltiin Tarun kanssa tuloksia, minä ihan varmana SPA0:sta, Taru tyytyväisenä yhteeisestä päivästä. Jonna vakuutteli, että varmasti menee ja läpi ja MENIHÄN SE!! Jee :) Olin kyllä yllättynyt, kun tulokset sitten luettiin. Kun ei olla edes koskaan taippareihin harjoiteltu, niin voin olla tyytyväinen :)

Taru ACCEPTED disposition test in Oittaa today!!!!

Kommentit